FAGKURS:

Lederdagene

Håndtering av ny teknologi og saksbehandling
Dato: 16.–17. september 2021
Sted: Hotell Opera i Oslo sentrum

Publisert Sist oppdatert
  • Hvilke utfordringer og muligheter kan nye digitale assistenter by på?
  • Lederrollen – stressmestring, tidsbruk, tilrettelegging og kommunikasjon
  • Sykefraværsoppfølging – diskutere egne konkrete saker.
  • Lover og regler
  • Arbeidsmiljøundersøkelser – hva de har å si for arbeidsmiljøet, på både godt og vondt.

Målgrupper: Ledere og andre med interesse

  • To dager • Pris for medlemmer: Kr 4700
  • Ikke medlemmer: Kr 6700
  • Hotell: Kr 1400 inkludert frokost og treretters middag.
  • Pris for nettverksmiddagen første kveld, for deg som ikke bor på hotell: Kr 400 Program

    Spørsmål sendes per e-post til [email protected]


    Påmelding